Haemme Account Manageria tiimin vahvistukseksi!
Kasvumme jatkuu – rekrytoimme hiljattain uuden Account Managerin ja etsimme nyt vielä toista vahvistusta asiakaspäällikkötiimiimme.Haemme dynaamista ja asiakaslähtöistä ACCOUNT MANAGERIA, joka innostuu asiakastyöstä ja haluaa olla mukana rakentamassa kasvutarinaamme
Tehtävä:
Asiakaspäällikkötiimimme koostuu tällä hetkellä kolmesta henkilöstä, ja sinusta tulee neljäs tärkeä lisäys heidän joukkoonsa. Vastaat omasta asiakasportfoliostasi, joka kattaa suurimmaksi osaksi pitkäaikaisia, merkittäviä asiakkaita, jotka hyödyntävät työajan- ja töidenseurantaratkaisujamme. Näiden ratkaisujen avulla asiakkaamme voivat automatisoida ja tehostaa päivittäistä työajanhallintaansa parantaakseen tuloksentekokykyään ja toimintaansa. Työajanseurantajärjestelmämme toimii reaaliaikaisesti, rekisteröi henkilöstön työajat ja kohdistaa ne oikeille kustannuspaikoille, osastoille ja projekteille. Tämä helpottaa asiakkaidemme hallintoa ja parantaa heidän toimintansa tehokkuutta. Tehtäväsi keskiössä on IT-järjestelmämme, applikaatiomme ja näiden lisätoimintojen myynti. Lisäksi pidät asiakkaamme ajan tasalla uusista tuotteista ja päivityksistä sekä tunnistat lisämyynnin mahdollisuuksia, jotta voimme tarjota asiakkaillemme jatkuvasti parhaat ratkaisut. Teet tiivistä yhteistyötä organisaatiomme eri tiimien, kuten projektinhallinnan, asiakaspalvelun ja kehitystiimien kanssa, varmistaaksesi sujuvan yhteistyön ja onnistuneet toimitukset.
Haemme:
Etsimme henkilöä, jolla on kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä. Tehtävään soveltuva koulutus tukee onnistumista roolissa, mutta tärkeintä meille on, että osaat kohdata asiakkaat ammattitaitoisesti ja ratkaisukeskeisesti. Arvostamme kiinnostustasi alaamme kohtaan ja haluasi oppia järjestelmämme ja applikaatiomme ja niiden soveltamismahdollisuudet, jotta voit auttaa asiakkaitamme ratkaisemaan heidän ongelmiaan mahdollisimman tehokkaasti ja monipuolisesti. Koska työajanseurantaratkaisumme perustuvat työaikalainsäädäntöön ja työehtosopimuksiin, näiden tuntemus on tärkeää tehtävässä onnistumiseen.
Toivomme myös, että sinulla on kyky luoda pitkäaikaisia, kaikille osapuolille miellyttäviä asiakassuhteita. Olet innostunut myyntityöstä ja sitoutuminen ja vahva tahto saada asiat maaliin ovat sinun parhaita ominaisuuksiasi. Toivomme sinulta myös positiivista ja ratkaisukeskeistä asennetta, jolla saat asiat hoidettua tehokkaasti ja asiakaslähtöisesti.
Lisäksi tehtävässä menestyminen edellyttää:
- erinomaisia yhteistyö- ja kommunikointitaitoja.
- järjestelmällisyyttä ja tarkkuutta.
- erinomaista suomen kielen, sekä hyvää englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi – sen myötä vastuullesi voisi kuulua myös ruotsinkielisiä asiakkuuksia.
- hyviä IT-taitoja, erityisesti MS Officea. Arvostamme myös luonnollista kiinnostusta uusia järjestelmiä kohtaan sekä nopeaa oppimiskykyä.
Tarjoamme sinulle:
Tarjoamme sinulle työtehtävän, jossa on paljon mielenkiintoisia ja vaihtelevia projekteja ja erinomainen mahdollisuus kasvaa ja kehittyä arvostetussa ja alansa johtavassa yrityksessä. Työtehtävässä on kiinteä kuukausipalkka, johon lisätään tulokseen sidottu vuosibonus. Lisäksi tarjoamme hyviä työsuhde-etuja. Saat laajan perehdytyksen tehtävääsi ja koko asiantuntevan tiimimme vahvan tuen tukemaan menestystäsi meillä. Työsuhde on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan, joko jo ennen kesälomia tai viimeistään heti lomien jälkeen. Toimistomme sijaitsee viihtyisissä tiloissa Kirkkonummen Jorvaksessa. Työskentely koostuu osittain toimistolla tapahtuvasta työstä ja osittain halutessasi etätyöstä.
Työ sisältää matkustamista Suomessa, sekä satunnaisesti ulkomailla, yhteensä noin 10 yöpymistä vuodessa. Tehtävässä tarvitset ajokortin ja mielellään oman auton.
Rekrytoinnista vastaa Oy Adiente Ab, www.adiente.fi
Kiinnostuitko tehtävästä? Rekisteröi CV:si, hakemuksesi sekä kuukausipalkkatoiveesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 12.5.2025. Haluatko kuulla lisää? Lisätietoja tehtävästä antaa Senior HR Consultant Marika Högström-Andersson, marika.hogstrom-andersson@adiente.fi, puh. 050 572 6439.